Monday 13 June 2016

MAHASISWA DICABUL AHLI PAN747

Parti Amanah Negara (PAN747) DAP dan Parti Keadilan Rakyat kian terdesak dengan ancaman daripada tolakan pengundi terhadap parti mereka. Ini terbukti apabila PAN telah menggunakan mahasiswa untuk menunjukkan bahawa mereka masih mendapat sokongan daripada Mahasiswa. sidang media yang dilakukan oleh beberapa "MAHASISWA" yang hanya lah lakonan daripada beberapa BEKAS MAHASISWA yang ada daripada mereka telah digantung dari Pengajian dan ada yang hanya dikomplot dari anak muda jalanan yang mengaku sebagai Mahasiswa.

Situasi ini memberi imej buruk kepada SEMUA Mahasiswa kerana tindakan PAN yang menggunakan "title"Mahasiswa untuk meraih undi dikalangan Mahasiswa dan generasi muda.

Mat Meon menyeru kepada semua Mahasiswa untuk sama-sama MENOLAK tindakan PAN yang dianggap telah memberi imej buruk kepada Mahasiswa. Sama-sama kita nilaikan sendiri dimana tahap penerimaan Mahasiswa terhadap parti yang lebih agresif kepada satu bangsa yang dianggap telah menidakkan hak orang Islam di Malaysia.

Mahasiswa Pakatan PAN747 sebenarnya agenda DAPig untuk memastikan lebih ramai anak-anak muda terkandas didalam pelajaran kerana terpaksa mengorbankan masa dan tenaga semata-mata melaksanakan tugas yang diberikan oleh DAPig.

Role model mahasiswa yang cuba ditonjolkan oleh DAPig dan PAN747 adalah dari kalangan Mahasiswa yang telah banyak mengecewakan masa depan sendiri dan keluarga...FAHMI ZAINOL???RUBEN???FADLI UMAR?ADAM ADLI? ADAKAH NAMA INI BOLEH MENJADI IDOLA MAHASISWA HARAPAN NEGARA DAN KELUARGA???? anda tanya diri anda dan anda lihat serta fikir sebelum mengikuti langkah mereka.

sejauhmana sokongan?


calon untuk PAN/DAP???

AMANAHkah???

inikah harapan keluarga??

contoh Mahasiswa yang KECUNDANG

No comments:

Post a Comment