Tuesday 14 June 2016

RAPIJI TIDUR DIATAS TIMBUNAN SAYUR

Mat Meon teringin turun ke ceramah si rapiji nih esok malam..Tapi sebab terlebih makan durian kuale Mat Meon plan nak tido dan bermimpi indah bersama-sama rapiji makan popcorn.

Raja fitnah No 1 di Malaysia yang bercita-cita tinggi untuk membongkar apa yang dia sebenarnya tidak tahu. Jika benar Rapiji ni tahu semua kenapa dia hanya berani main serkap jarang bukan berterus-terang dengan rakyat. Jika diteliti dari awal isu yang Rapiji buat ini semua hanyalah omongan kosong, kes Tabung Haji Rapiji KELENTONG,kes 1MDB Rapiji minta ampun kes kali ini Rapiji Nak bagi alasan apa lagi nanti habis PRK baru kita tahu dan kita masih percaya yang Rapiji ni bawa KEBENARAN.

Esok paling ramai ceramah Rapiji 50 orang yang akan hadir itupun sebab PAN nak bagi SAYUR percuma dan KAK JIJAH nak bagi resipi kuih Bekang belia kepada penyokong PAN747.

Mat Meon dah penat nak layan isu si RAPIJI ni sebab Mat Meon tahu Rapiji hanya seorang kaki fitnah yang suka main serkap jarang.

jomlah kita habiskan masa dibulan mulia ini dengan mendengar ceramah agama yang lebih berfaedah dari duduk makan SAYUR PAN depan Rapiji.




No comments:

Post a Comment